مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 18:352020-05-21اقتصادي

فارس من| مکاتبه با چند دستگاه برای جبران ضرر رستوران و خوابگاه ها در شرایط کرونا


معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان گفت: مکاتباتی با وزارت کشور، استانداری، وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا برای حمایت از کسب و کارهای آسب دیده دانشگاهی و شاغلان آنها انجام شده تا این افراد در سبد حمایتی دولت دیده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست کمک مالی به کارکنان کافه و رستوران ها به دلیل رکود اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا را مطرح کرده اند.

در بخش دانشگاهی هم برخی مشاغل به صورت مستقیم از شیوع ویروس کرونا متاثر شدند که بخش خوابگاه ها و رستوران های دانشجویی از جمله این مشاغل هستند که زندگی شاغلان و کارگران در این مشاغل تحت تاثیر قرار گرفته است.

خبرنگار فارس در یک نوبت این سوژه را پیگیری کرد که در این پیگیری مسوولان وزارت علوم اعلام کردند که خسارت خوابگاه های خودگردان و رستوران های مکمل دانشجویی در کرونا  برآورد و برای چگونگی و میزان حمایت از این کسب و کارها رایزنی خواهد شد.

*پیگیری مجدد آخرین وضعیت رایزنی برای جبران ضرر رستوران و خوابگاه ها در پیگیری مجدد آخرین وضعیت رایزنی های انجام شده در این باره، الیاس منیری معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار فارس، گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای حمایت از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مکاتبه با چند دستگاه برای جبران ضرر رستوران و خوابگاه ها در شرایط کرونا

فارس من| مکاتبه با چند دستگاه برای جبران ضرر رستوران و خوابگاه ها در شرایط کرونا